It's sounds like summer

Ni undrar säkert över dålig updatering. Eller inte?
Det där med att vi skulle ha över tjugo kommentarer på varje inlägg innan vi gör ett nytt kanske ändå får vänta ett tag.
Jag är tvungen att skriva på mammas dator nu, då min egen har pajat. PERFEKT!
Igår kväll/eftermiddag så sluta den funka... Det kom fram någon blåbakgrund med vit text : Datorn kan inte startas volume... Något i den stilen... Så jag är arg, men eftersom Kajsa äger den här bloggen också så får hon blogga medans jag inte har tillgång till dator. Typsikt, hade ju tänkt lägga in bilder från avslutningen och min nya klänning som för övrigt blev inköpt igår, H&M. Men så blir det väl inte dåra. Får väl kanske ändå satsa på att köpa en laptop som jag redan funderat på ett tag, vi får se hur det blir med den saken. Nu ska mamma hjälpa mig att sy upp "den lilla svarta" klänningen då alltså, den var för lång, typ till knäna, och jag hatar för långa klänningar, men annars är den jättefin!
Vi börjar kvart över elva utanför kyrkan, och ja sen ska vi väl vara där i en/två timmar. Tråkigt men that's life.
Snart är jag tillbaka i rutan igen förhoppningsvis! Om inte annat så bär det av till Stockholm på måndag (bilresa) och där kommer jag kanske att träffa Kajsa? Ja, men då blir det nog både bilder och text. Längtar!
Någon laptop ni kan rekomendera? Helst under 5000:- och gärna ändå med bra minne så man får plats med massor av bilder, spel & annat. Jag måste ju kunna köra sims 3 haha! Och det får gärna ingå photoshop!
Feel free to make your posts Kajsa!

// JULIA

Kommentarer
Postat av: Angelica

absolut !

2009-06-11 @ 10:53:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: klara

jag har precis köpt en laptop :) jag tycker den är jättebra hittils! jag är inte helt säker, men tror det är den här datorn SE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h00000qPS5Q2y?ProductID=dLnD4QFHb8MAAAEgooxbAw7F&CatalogCategoryID=" rel="nofollow">http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/svSE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h00000qPS5Q2y?ProductID=dLnD4QFHb8MAAAEgooxbAw7F&CatalogCategoryID= (oj det var en lång länk) den kostar typ 4500 hihi :)

2009-06-11 @ 22:40:30
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback